Lateksa Waist Trainer korsete (miesas krāsas)

49.00

ĪPAŠĪBAS

3 rindas ar regulējamiem āķiem
Viegls atbalsts (nav kairinošs) un augstāka ķermeņa daļa (30cm)
Elastīgs un blīvs materiāls, kas izlīdzina un piešķir formu figūrai
Koriģē vēdera un vidukļa apkārtmēru
Uzlabot stāju
Palīdz ātrāk samazināt svaru

Tootekood: Lateks-ihu
  • FUNKCIJAS

    • Blīvi uztur vēdera un vidukļa zonu
    • Veicina svara samazināšanu
    • Samazina izsalkuma sajūtu
    • Uzlabo stāju
    • Ievērojami samazina muguras sāpes

    Izmērs

    Vidukļa

    XS 54-58cm
    S 58-64cm
    M 64-71cm
    L 71-79cm
    XL 79-86cm
    XXL 86-94cm
    XXXL 94-102cm
    4XL 99-109cm
    5XL 105-115cm
    6XL 111-121cm

    Kad valkāt?

    Waist Trainer korseti iesakām valkāt dienas laikā, kad sēžat vai pārvietojaties. To var valkāt gan mājās, gan treniņu laikā, gan arī atrodoties darbā.
    Lateksa Waist Trainer korsete treniņam

    Kāda atšķirība ir auduma un lateksa Waist Trainer korsetei?

    Auduma Waist Trainer korsete: tā ir elastīga, pilnīgi droša un stiepjas atbilstoši ķermeņa formai. Tā ir pietiekami blīva un izdara spiedienu uz vēdera zonu, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Var valkāt katru dienu.

    Lateksa Waist Trainer korsete: ir spēcīgāka, biezāka, vairāk atbalstoša un ar augstāku ķermeņa daļu. Lateksa Waist Trainer korsete vairāk ir ieteicama M izmēram un lielākiem izmēriem, jo tā nodrošina lielāku atbalstu un ir blīvāk apkārt ķermenim.

    Lietošanas instrukcija

    1. Pirmās divas dienas mēs iesakām Waist Trainer korseti valkāt 2-6 stundas (atkarībā no tā, cik ērti Jūs jūtaties)
    2. Pakāpeniski savam režīmam pievienojiet stundu vai divas, līdz spējat ar Waist Trainer korseti pavadīt visu dienu
    3. Pateicoties āķiem, kas atrodas 3 līnijās, varat pielāgot korsetes izmēru (un arī to, cik cieši korsete ir ap Jūsu ķermeni).
    4. Ja Jums ir sajūta, ka Waist Trainer var nav pietiekami cieši ap Jūsu ķermeni, tad Jums ir nepieciešama par vienu izmēru mazāka korsete. Tādējādi varēsiet turpināt svara samazināšanu un stājas uzlabošanu

    Apkope

    • Mazgāt ar rokām
    • Žāvēt gaisā

     

    Atcerieties – Waist Trainer korsete nav jāvalkā mūžīgi. Korsetes mērķis ir mainīt ieradumus:

    1. Ēst mazākas pārtikas porcijas
    2. Stāvot turēt plecus pareizā pozīcijā (uzlabosi ķermeņa stāju, samazināsies muguras sāpes)
    3. Motivācija (sniedz motivāciju un pastāvīgi atgādina par uzstādīto mērķi)

    Waist Trainer korseti nav ieteicams valkāt grūtniecēm, sirds slimniekiem, kā arī cilvēkiem ar asinsspiediena problēmām.

    Pareiza izmēra izvēle

    Iegādājot Waist Trainer korseti, vēlams sekot izmēru tabulai. Nav ieteicams iegādāties mazāka izmēra korseti, jo tad korsetes materiāls var neizturēt un saplīst. Tāpēc, lūdzu, iegādājiet sev piemērota izmēra korseti.